تراوین باز (مکانی برای طرفداران بازی تراوین)

بحث و بررسی ٬نکات ٬ ابزارها و ترفندهای بازی تراوین

تراوین باز (مکانی برای طرفداران بازی تراوین)

بحث و بررسی ٬نکات ٬ ابزارها و ترفندهای بازی تراوین

مطالب جالب پروفایلهای بازیکنان تراوین (شماره۱ )

بازیکنان تراوین هر کدوم به سلیقه خودشون مطالب زیبا و جالبی را در پروفایل مربوط به خودشون قرار می دهند که خواندن آنها خالی از لطف نیست. در این بخش از وبلاگ تراوین باز سعی می کنیم به این گونه موارد جذاب نگاهی داشته باشیم و در هر پست با این موضوع یکی از این پروفایها را مشاهده می کنیم.

========================================================

هیچ مساله شخصی بین ما وجود نداره و همه این اتفاقات ، داخل هارد دیسک سرور تراوین به وقوع پیوسته و واقعیت نداره. واقعیت اینه که در دنیای واقعی من و شما انسانهای موفق و طرفدار صلح و آرامش هستیم
این فقط یه بازیه از بازی لذت ببرحتی اگه روستاهای خیالی من و تو درحال نابودیست

1- اول و آخر بازی برام مهم نیست من واسه لذت بردن از زمان حال اینجام ، کسی هم کمک بخواد ازم دریغ نمیکنم ، پس اگه کمک لازم داری پیام بده
2- روی این اکانت 1676784532 نفر بازی نمیکنن .فقط 1 نفرم D:
3- در طول شبانه روز 23:59ساعت بازی نمیکنم . زندگی واقعی برام مهم تره . هر وقت بتونم میام.
4- در 7*7 و 12*12 و .... نیاز به حذف اکانت نیست . اگه نزدیک من شروع کردی که خوش اومدی .
5- آباده تسخیر نشده در 7*7 مال بابام نیست . سندش هم به نام من نیست . تو گرفتی نوش جونت . منم گرفتم که هیچ .
6- با هیچکس دشمنی ندارم . اگه میبینی حمله میکنم ، اقتضای این بازیه . نکنم چیکار کنم .
7- همه پیغامها ، فارسی ، انگلیسی ، یونانی ، ایتالیایی و چینی و .... ، با موضوع ، بدون موضوع خونده میشه و جواب داده میشه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد