تراوین باز (مکانی برای طرفداران بازی تراوین)

بحث و بررسی ٬نکات ٬ ابزارها و ترفندهای بازی تراوین

تراوین باز (مکانی برای طرفداران بازی تراوین)

بحث و بررسی ٬نکات ٬ ابزارها و ترفندهای بازی تراوین

مصاحبه با دختران تراوین باز

مصاحبه زیر برگرفته از سایت تراوین پلاس می باشد:




سلام، خودتو برای خواننده‌های ما معرفی می‌کنی؟

  - من صبا هستم و بیست و نه سالمه ...


چند وقته بازی می‌کنی و الان چند جدولی؟
 - از اول این سرور بودم و الان رتبه‌م سی و هفته.
 سرور قبلی رو هم از آذر شروع کردم که ریست شد، مدتی هم توی دات کام بازی کردم.


به نظرت چه تفاوتی هست بین بازی تو سرور دات کام و سرور ایران؟
 - من البته مدت کمی توی اون سرور بازی کردم و وقتی بازی تو سرور جدید ایران شروع شد تمرکزم رو گذاشتم روی این سرور اما فک می‌کنم توی اون سرور ما با بازیکنایی هم بازی هستیم که تجربه‌ی بیشتری  دارن و کاملن حرفه‌ای هستن، از همه‌ی دقایق بازی به خوبی استفاده می‌کنن و همه‌ی حرکاتشون برنامه‌ریزی شده است.
به اضافه‌ی اینکه حضور آدمایی از کشورهای مختلف که ساعات متفاوتی با ما دارن بازی توی اون سرور رو خیلی مشکل می‌کنه.

توی این مدت بیشتر پلیرایی که باهاشون برخورد داشتم پسر بودن، به نظرت عدم استقبال دخترا از بازی دلیل خاصی داره؟
 - شاید دخترا کمتر علاقمند باشن مدت زیادی رو پای کامپیوتر به بازی کردن بگذرونن، شایدم از این بازی اطلاع دقیقی نداشته باشن...


با امین - تام کت- که حرف می‌زدم معتقد بود که این بازی یه بازی خشنه و قانونی که برش حاکمه قانون جنگله نظر تو چیه؟

 - به نظرم این بازیکنا هستن که قانون حاکم بر این بازی رو تعریف می‌کنن، اگر معتقد باشیم که اینجا قانون جنگل حاکمه قانون جنگل حاکم میشه در صورتی که می‌تونه این طور نباشه.
به اعتقاد من این بازی قواعد خاص خودش رو داره و کسی در نهایت برنده‌ست که این قواعد رو رعایت کنه.


چند ساعت در روز بازی می‌کنی؟
 - روزانه بین دوازده تا چهارده ساعت

تراوین یعنی زندگی؟
 - بله، تراوین یعنی قسمتی از زندگی!


چقدر شبیه شخصیت تراوینیت هستی؟
 - کمی، به نظرم خیلی از تصمیماتی که اینجا برای بازی گرفته میشه ربطی به شخصیت و زندگی واقعی نداره
توی بازی مجبوری از خودت در مقابل حملات دفاع کنی و حمله کنی تا بتونی به هدفی که توی بازی داری برسی
اینجا هدفت برات مشخص می‌کنه که باید چطوری تصمیم بگیری و چه کاری رو انجام بدی، در حالیکه شاید در زندگی واقعی من به این معتقد نباشم که هدف وسیله رو توجیه می‌کنه


تنها بازی می‌کنی؟
 - تنها بازی می‌کردم، اما جدیدن دوست پسرم هم به بازی علاقمند شده و با هم هستیم


کی بیشتر بازی رو مدیریت می‌کنه؟
 - فرقی نداره، معمولن اتفاق نظر داریم و با هم همفکری می‌کنیم


فک می‌کنی تو رتبه‌های زیر 50 بازم دختری باشه؟ کسی از دوستات هست که بازی کنه؟
 - توی رتبه‌های زیر 50 دقت نکردم، حتمن هست
 از دوستای دخترم نه کسی نیست، اما خواهرم بازی می‌کنه و رتبه‌ش زیره بیسته.


هیچ به ایده‌ی زدن یه اتحاد برای دخترا فکر کردی؟
 - نه، بهش فکر نکردم، اما چند روز قبل توی تروین دیدم که همچین اتحادی شکل گرفته و شروع به کار کرده، البته دو یا سه عضو هنوز بیشتر نداشت، اما به نظرم فکر خیلی خوبی می‌تونه باشه
البته امیدوارم اینجا رو دیگه دخترونه پسرونه نکنیم...


اگر به این اتحاد دعوت بشی قبول می‌کنی؟
 - بهش فکر می‌کنم حتمن، اما در حال حاضر توی یه اتحاد دیگه هستم و ترجیح میدم فعلن همین‌جا باشم


یکی از چیزایی که خیلی برای خود من جالبه پیام‌های تراوینیه چه جور پیام‌هایی بیشتر می‌گیری؟
 - تهدید معمولن، راهنمایی در مورد بازی، خیلیام میگن حمله نکن و چیزایی از این دست، بعضیام شماره تلفن دادن که بهشون زنگ بزنم...
جالبه!
- آره


قشنگترین پیامی که تا حالا تو این بازی گرفتی چی بوده؟
 - بعضیا بعد از حمله پیامای قشنگی می‌فرستن، البته اون اوایل پیامها جالب‌تر بودن اما الان دیگه نه...
مثلن یه بار به یکی برای دومین بار حمله کرده بودم برام پیام گذاشته بود: «بربر، تاتار، مغول! ما هنوز داشتیم جنازه‌ها رو دفن می‌کردیم این حمله‌ی دومت چی بود؟»
اینو وقتی خوندم کلی خندیدم


یه مشکلی که انگار داره اپیدمی می‌شه فحاشی توی پیامهاست. تا حالا همچین موردی هم داشتی؟
 - بیشتر اینباکسم این اواخر از همین دست پیام‌ها بوده


با این طور پیام‌ها چیکار می‌کنی؟
 - به مولتی هانتر گزارش میدم و و مولتی هم به علت نقض قوانین یه مدت از بازی محرومشون می‌کنه.


نظرت در مورد دوستی‌های تراوینی چیه؟
 - خوب علایق مشترک باعث میشه که آدما بیشتر به هم نزدیک شن.
تروین دوستای خیلی خوبی به من داده که غیر از بازی جای دیگه‌ای نمی‌تونستم پیداشون کنم.


هیچ شده موقع بازی کردن احساس کنی که داری وقتتو تلف می‌کنی؟
 - آره گاهی پیش اومده، حتی یه بارم زدم اکانتم دیلیت بشه اما چند دقیقه‌ی بعدش کنسل کردم


یه آرزوی تروینی....؟
 - یه عالمه منابع با کلی توتن ریتر و کاتا...


یه رنگ تراوینی؟
 - زرد، مثل گندمای 15 کراپی.


یه موسیقی تراوینی؟
Bella Ciao - بلا چاو
بلا چاو؟
می‌تونین توی وبلاگم دانلودش کنین
http://redsong.ir/post-13.aspx


ممکنه این امکان رو به ما بدی که به عنوان جانشین یه نگاهی به دهکده‌ت بندازیم؟
 - حتمن.

.....
به پیشنهاد مدیریت تراوین پلاس به خاطر قدردانی از وقتی که به ما دادین اکانت پلاس شما 30 گلد شارژ شد.
 - مرسی.


بازم از اینکه وقتتون رو به ما دادین ممنون.
 - خواهش می‌کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد